Ulos kovaa vauhtia lähdössä vaikkakin vielä ihan yksikseni kotona "valmistaudun", sotamaalaus ja vaatteet ovat jo turvallisesti päällä, mutta vielä pää juhlakuntoon ja sitten menoksi. Elikkäs skumppalasi jo tyhjennetty ja nyt jatketaan valkkarilla, kunnes tulee edes vähän iloisempi fiilis ;) kaverit häissä, josta vapauduttuaan ottavat minut mukaan illan rientoihin :D

Mä haluan tanssimaan tänään.

Mä en halua krapulaa huomiseksi.

Mukava tunne, kun olo muuttuu pehmeämmäksi, mitä enemmän valkkaria juon :P ehkä musta tulee tänään mukava, ehkä mä yritän olla tosi herttainen. Siihen tarvitaan makeita drinksuja, mun yks ehdoton suosikki on sotkea mansikkaa ja limeä keskenään johonkin drinksuun. Mun tavaramerkki onkin tilata drinksuja tyyliin "laita jotain makeaa ja kirpeää, vaikka mansikkaa ja limeä" ja koskaan en tiedä, mitä saan. Sellanen mä oon. Pitkään aikaan en ole baarissa tosin juonut paljoa mitään, kun on ollut ihan riittävät pohjat ja vähän rahaa lompakossa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Tarttis kyl jotain säpinää. Vähän vauhtia ;)