Loma loppui.

Otin kuukauden keikan päiväkodista vastaan ja aloitin tänään arjen. Mä olen ihan iloinen, että töitä sain (varsinkin kun talous on ollut jonkin aikaa ihan perseellään) ja on taas tekemistä. Eka päivä (ja eka viikko) ovat aina uudessa paikassa yhtä hullun myllyä, kun ei tiedä mistään mitään ja kaikki pitäisi sisäistää mahdollisimman ripeästi. Siinä sitä sitten olet pyörälläsi päästä muksujen keskellä ja yrität leikkiä aikuista :D Onneksi mulla on näyttelijän lahjoja takataskussa ;)

Mä olen nyt 1-3 vuotiaiden ryhmässä, joka pahentaa todennäköisesti mun vauvakuumetta entisestään :P Kamalaa. Kaikki työkaverit ovat vanhempia, siis juu, myös iältään, mutta siis heillä on myös lapsia. Mä olen ihan innoissani lasten keskellä ja kun ne on niiin söpöjä, aitoja ja välittömiä. Valkkasin heti sieltä suosikiksi sellaisen reilun vuoden ikäisen mimmin, joka on pippurinen päivänsäde.