Mä olen viikon aikana ajanut yli sata kilsaa pyörällä, käynyt kolme kertaa lenkillä ja pitkähköillä kävelyillä ja lisäksi pelannut tennistä. Ihan liikaa liikuntaa yhdelle viikolle. Ensinnäkin loppuviikosta olen ihan rikki ja väsynyt. Kun mä olen väsynyt mä syön paljon, ihan yli tarpeen ja siitä vasta pahaolo tuleekin. Toiseksi, mun vapaa-aika ei tunnu riittävän millään kaikkeen (koska aika menee vaan liikkumiseen) ja sitten jää nukkuminen vähemmälle ja olen ihan sekaisin ja väsynyt ja sitten taas sitä rataa. Kolmanneksi mä en oikein tiedä miks mä rääkkää taas itseäni näin paljon, kai mulla on taas kova hinku saada kroppaa edes vähän pienemmäksi (joka on paisunut kesän mittaan entisestään). Kyllä mä myönnän hinkuvani vähän pienemmäksi, silleen sopusuhtaisemman näköiseksi. Liikunta on ihan jees vaikkei se aina niin kivaa ja ihanaa olekaan, mutta makeanhimo, miten mä pääsen siitä eroon. Mä huomaan jatkuvasti hamuavani jotain hyvää ja mulla on se ongelma, että makeanhimon iskiessä ja yltyessä mä menen sortumaan. Sitten menee karkkia, keksiä, jäätelöä jne. IHAN KAMALAA.