Mä olin tänään hullun rohkea. Mä olen karttanut viimeisen vuoden TAAS vaakaa, muka koko ajan ollut laihdutuskuurilla ja päättänyt, et sit kun vähän tippuu, niin uskaltaa vaa'allekin mennä. Hevon kukkua.

Mä painan 91 kg!!! Se on helvetin paljon. Mä kävin viime joulukuussa terveyskeskuksessa ja silloin mitattu lukema oli 86 ja meinas itku tulla. Arvatkaa miltä tänään tuntui.

 

Nyt lähtee kyllä numerot tippumaan vikkelästi alas päin. Tämä tyttö ei jaksa olla mikään pyllerö, taas kerran! Ainakin tuli taas sellainen uho ja tsemppi päälle, että nyt kyllä lähtee. Ja kun kirjoitan sen vielä ylös, niin johan on, jos ei ala toimia. Muutenkin uuden vuoden lupauskin oli jo pudottaa painoa, joten nyt on TODELLAKIN korkea aika tehdä jotain, ja HETI.

Tavoitteet:

Jouluna paino 70 kg (kunhan olis edes alle 75, niin olen hyvä, ja todella ylpeä.)

Kesällä

60 kg

Toimintasuunnitelma:

1. Tarkkailen syömistäni.

2. Liikun sopivasti.

3. Oman itsen jatkuva motivoiminen ja tsemppaaminen.

 

Konkreettinen toteuttaminen:

Vaa’alla käyminen kerran viikossa. En päästä enää itseäni unohtamaan tai olematta tekemättä asialla mitään.

Syön säännöllisemmin. Vältän kovaa nälkää. Yritän jättää turhat, tyhjät kalorit vähemmälle.

En liiku liikaa, vaan sopivasti, niin että liikunta pysyy mielekkäänä eikä rasita liikaa. Liikkumismuotoja: lenkkeily kävellen, pyöräily, kuntosali olisi kiva aloittaa ja tanssiminen olisi super kivaa!!!

Motivoin itseäni palkitsemalla hyvistä saavutuksista sekä ajattelemalla tavoitteen saavuttamista.

Tästä se lähtee!!!