Kesä tulee, vappu on hyvä merkki siitä. Tänä vuonna vappua juhlittiin kaveriporukassani jo perinteeksi muodostunein menoin. Olimme porukalla kaverin porukoiden talolla grillaamassa ja istumassa iltaa. Skumpaa oli ja kaikilla oli ainakin noin suurinpiirtein kivaa. ilmapalloja ja serpentiiniä. Nakkeja ja perunasalaattia. Munkkeja sun muuta makeaa.

Mulla oli poikaystävä mukana. Jotenkin se ei vaan ollut niin "super kiwaa" kun pitäis olla. Tosi jees "omistaa" mies, mutta joku vaan nyt hiertää mua. Mäkään en vaan ole kovin innoissani, kun joku roikkuu lähes kirjaimellisesti perässä koko ajan. Tämä taas osoittaa sen, että mä en sitten osaa olla koskaan tyytyväinen mihinkään. Välillä itkeä vollotan yksinäisyyttä, ja kun yksin ei tarvitse olla, niin valitus vaan jatkuu. Kummallista.

Takaisin vappuun. Pelattiin porukalla Aliasta. Mä en olisi koko peliin jaksanut osallistua, mutta koska kaveri oli jäädä parittomaksi, niin pakkohan mun oli. Ja me voitettiin kunnolla muut :D mä oli ihan liekeissä :D Jooh, on kyl vähän teinifiilis, ku tämmöstä turhaa sepustusta turhasta juhlasta kirjoittaa, mutta annettakoon se "meitsille" anteeksi - tämän kerran.

Vappu on niin mukavaa, silliä ja shampaniaa... se tästä vapusta.